Saturday 28 February 2009

Hei


Ok, altså... HEI!
Jeg har, som noen har fått med seg, begynt å perle ganske mye i det siste, og det viser seg at mange har lyst på perlede kjeder for tida (Av mine venner i hvert fall) Så jeg tenkte som så at de sikkert var fler enn de jeg går på skole med som vil ha, så jeg skal se hvor bra det går med å selge de!

Jeg kommer til å legge ut bilder av kjeder jeg har laget og som jeg vil selge, men det er også mulig å bestille egne motiver. Priser vil kanskje variere lit, men ikke så mye mer enn 20 kr. per vil jeg tro. 

Stay tuned!

(Jeg legger ved to bilder av hva jeg gjorde i går som et eksempel: soppen fra supermario x4 og en stjerne, og supermario himself.(sorry kvaliteten på det bildet)


4 comments:

  1. eep! så søte soppene! <3 åi! åkom jeg på det eplet jg har begynt på til deg! omg! det må virkelig gjøres ferdig! menne atte lykketilmedsalget! jegtenkteduhaddelystpåenlitenorddelingslet :) men det er DEM ikke DE! skrevet feil et par steder på begge bloggene! loo it up! ;D :DD

    ReplyDelete
  2. Jeg vil ha den grønne soppen^^eller den gule:P. Men tror jeg vil ha den grønne!:P Du er flink:D. Cheers!;D

    ReplyDelete
  3. Love what you've done with the blog, girl! :)

    http://luminata55.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Haha, Ingvild..Du assa.. :P Men Ragnhild..Du bør lage øredobber også. Hvis du gjør det - da kan jeg kjøpe! :D Jeg kan jo selvfølgelig bare kjøpe annheng å fikse det selv, men.. :P Jeg stemmer for øredobber!! :D Weee..

    ReplyDelete